Ensam helg & tapetrivning?!

Äntligen är de ett slut på denna dag! Har varit rätt så jäktigt idag!
Men de har gått bra iaf.. =)

Efter jobbet åkte jag raka vägen och hämta skrutt..
Ska snart göra oss iordning för vi ska hem till Emelie o barna och äta kvällsis där ikväll =)
Ska bli trevligt och få komma hemifrån tillsammans med Thilde och umgås lite..
De var verkligen evigheter sen, tänk innan man börja jobba när man var mammaledig då hade man all tid i världen och göra nått! (fast då tyckte man inte de).
 Då var vi på antingen på villgott eller hemma vid nån och fika och bara lekte och bara tjåla en massa mammaprat!
Saknar faktiskt den tiden väldigt väldigt mycket..

Denna helg blir även en ensamhelg med min skrutt, Christian är nämligen på byggmässa!
Vi ska sysselsätta oss med lite pulkaåkning, kalas för Engla som blivit 3 år och kanske börja riva tapeter i Thildes rum?

JA,
äntligen börjar renoveringen där!
Nya tapeter, vitt tak och sen ska hyllan skruvas ihop!
(ja den ligger fortfarande i kartongen), ingen idé att börja packa upp om vi ändå ska tapetsera =)
Ska bli såå SKÖNT att få lite nytt och fräscht där inne =)
Om JAG bara kunde BESTÄMMA tapet?, haha =)
TUR att har en sambo som jobbar på en bygghandel, går lite fortfare att få tapeten då ;)


Trevlig helg på er!
Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Marih

Ja det blev den grå västen...och till den en svart kjol ;) Köpte 3helt nya outfits igårlängtar

2010-02-05 @ 17:33:29
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: emma

Ja visst var lampan fin. Den har jag köpt här i grängesberg på loppisen vid autoservice, sjukt mycket fint finns det där.

Jag tycker det är tok svårt att välja tapet till Sigges rum. Jag vill inte ha en barslig och inte för tråkig så det finns inte så mycket kvar och välja på....=)

2010-02-05 @ 20:27:40
URL: http://emmalouisebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0