Finaste och minsta blombudet!

Idag när jag var på stan och gjorde de jag skulle så passade jag på att springa in på blomsteraffären..
Kom ut med en underbar bukett med blommor till min älskade <3

Hämtade skrutt på dagis och sen vidare till Pappas jobb, självklart ville Thilde bära blommorna!
Christian var dock inte på jobbet men va gör de, vi satte blommorna i en vas på hans skrivbord och sen lämnade vi en lapp! =)
En sån där spontan grej ni vet som ALLA uppskattar :)

Köpte även ny mascara och svarta jeanslegging till mig själv!
Vilket var väldigt behövligt då mascaran var tvärslut och byxor har jag sjukt dåligt med sen jag gått ner i vikt!!
Och nöjd de vart jag!!


Jag och Thilde har även varit hem till Kina & barna och lekt av oss lite också!
Vart massa tjål, lek och mat =)
TACK!!!


Nu ska jag fortsätta med maten tills Älsklingen kommer hem!!
Thilde, ja kan ni gissa va hon gör!?? Jo kikar på en utav de nya pippifilmerna :)

Puss/Emelie <3


Kommentarer
Postat av: jonna

Fy tusan vad gulligt av er ! :)

2010-02-17 @ 19:07:41
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Marih

Så gulligt blombud ;o)

2010-02-17 @ 21:20:35
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0