Glad alla hjärtans dag <3

Idag ska dagen bestå att choklad, rosor och presenter..
Men jag vaknade imorse och insåg vilken underbar familj jag har, de räcker för mig!
Dessutom håller ju jag på att få världens finaste sovrum! =)
Så för mig räcker de med en puss på munnen och ett jag älskar dig...
Tycker de är lite överskattad, jag menar hur mysigt är de inte att få blommor rent spontant??
Och inte på en bestämd dag, =) eller va säger ni??

Mina älskade har åkt till Tomas & Viktor för att leka lite.
Själv har jag jobbat ett pass på folkan, städat inför teater, men nu är jag hemma igen och dricker en välbehövd kopp kaffe..
Ska snart göra ett ryck i huset, dammsuga efter renoveringen!
Ja kära läsare rummet är snart klart, bara listerna kvar! =)
Sen får jag flytta in möblerna, och Thilde får ett rum igen =)
Så under veckan ska jag hinna med att rusta gamla byrån som ska in i sovrummet..

Trevlig alla hjärtans dag <3 till er alla iaf =)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

håller med..tycker alla hjärtans dag är lite överskattad. men hoppas ni får mysigt endå!

2010-02-14 @ 10:40:02
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: pernilla

Jag fick blommor av Henrik förra veckan:) Mycke roligare än att få det på en dag som det förväntas att man ska ge eller få... Håller med Hanna, hoppas ni har en bra dag iaf! Och att rummet blir fint, ser fram emot bilder sen!

Kram

2010-02-14 @ 14:02:39
Postat av: Jenny

Ja de vart lite av de mesta =) Kommer nåt i bloggen om de i morgon kanske.. Till bebisen vart de inget, (Kommer en förklaring till de oxå ...



Ha en bra alla hjärtans dag nu!

2010-02-14 @ 18:25:23
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0