God Morgon Söndag!

Gårdagen var trevlig, jag och Sandra kikade på melodifestivalen!!
Fast jag tror de vart mest en massa tjål istället för tv tittande.. =)
Men de var trevligt..

Just nu ligger jag ute i hagge på mammas soffa..
Thilde och jag har spenderat natten här ute!
Kändes lite konstigt igår att säga god natt till mamma o vesa och gå och lägga mig här.
Men har sovit skönt, och plus att jag fick sovmorgon, =)
Mamma gick upp med Thilde vid halv 8 tiden.
Jag klev upp halv 10, sköööönt =)

Nu ska jag äta lite frukost och dricka massa kaffe så jag blir pigg och orkar med kalajs hemma vid Engla som blir 3 år..
SKa bli trevligt.. =)

Trevlig söndag!

PUss & Kram


Kommentarer
Postat av: Nanna

Ja Melina har också blivit för lång för den. Sen är den ju lite svår att köra nu så här i snön..

Planerar ni ett syskon? =) Kram

2010-02-07 @ 10:14:44
Postat av: Tessa

Tack tack, men ja e inte nöjd än, måste få bort de vita och sen ändra lite till.. Sen kanske ja e nöjd för ett tag..,:)

2010-02-07 @ 10:25:51
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0