Hallå Allihopa!!

Nu har de gått nån dag igen!
Igår hanns de inte med och blogga, på förmiddagen fick vi besök av Jannice, Robert och Wilmer!
Så de var full rulle här nån timme då! Riktigt skoj, och de lär vi då ta och göra om snart igen! =)
Sen efter de tog vi oss ut och åkte lite pulka, och även hem till Jonny, Anette och André och gratta André =)
Gott fika och trevligt sällskap kan inte bli bättre.. ;)

Igår gjorde vi även klart i Thildes rum, så nu har alla hennes saker flyttat in på hennes rum!
Bara kläderna som ska byta plats, men de är ju inte sån brådska!
Vi har kommit iordning i sovrummet, sängen står på plats och sängborden!
Har inhandlat gardinstång och gardiner idag, får se om de blir som bilden i huvudet.. hihi ;)

Angående min mage, yrsel och illamående, så har jag idag äntligen fått en tid vi läkaren!
9 Mars, ska jag dit! Får se vad dom hittar!
Idag har yrseln varit jävlig mot mig!! :( Uscha!! Inge kul alls..
Dom ville även att jag skulle äta lozec mups till den 9 mars, så ska prova de får se om magen blir bättre iaf..

Nu ska jag vila ögonen lite innan mina Älsklingar kommer hem!
Plus att Pappa & Kasper kommer på besök..

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vill se bilder på rummet :-) hoppas du får nå svar hos läkaren också..

2010-02-23 @ 13:16:43
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hej! Va hade du tänkt dej då? Färger? Mönster? Stil? Skicka iså fall bilder och önskemål till min mail och loggin och lösen så kikar ja nån kväll..

2010-02-23 @ 16:09:52
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Fanny

Självklart var det de :)

Ja det tycker jag absolut vi ska göra! Får båda barnen på fredag så det får vi satsa på tycker jag :)

Kram

2010-02-23 @ 17:09:50
URL: http://fannyhannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0