Halloj Torsdag!

Har inte hunnit me mycket idag inte!!
Efter jobbet stannade jag till vid Emelie för lite kaffe =)
Vart massa tjål och om möblering i Sebastians och Melinas rum! Vart kanon fint =)


Sen en vända in på dollar innan hemgång, mötte upp Amanda och hon vart med på lite kaffe =)

Har suttit i telefon med facket idag också!! Satatatatata, de kan driva en till vansinne ibland!! Usch o fy!!
Just nu ska jag till o laga mat, idag blir de raggmunk, fläsk och lingonsylt!
Efter de sticker jag hem till Sandra och färgar håret!!
Nu vet jag hur jag ska ha de!!
Men ännu en liten hemlis, hihi ;)
'Hoppas på att de kommer bli bra, lika bra som jag har föreställt mig ;)

Ha en trevlig kväll vänner!
Puss/ Emelie <3


Kommentarer
Postat av: Marih

Full rulle...viktigt med kaffet emellan bara. Jag är lika dan..får jag inte min kopp kaffe så fungerar jag inte riktigt normalt :p

2010-02-19 @ 08:05:24
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0