Lite Shopping!!

Idag slutade jag kl 12, riktigt skönt, då får man lite ärenden gjorda!
Jag begav mig till Åhlens och hittade ett par super tuffa gardiner till Thildes rum!


Sen in på banken för att boka tid för mötet av instättning av pengarna som vi fick in igår!
Så imon kl 12 ska vi dit för instättningen! Plus att tidningen kommer att vara på plats.. =)
Super skoj att dom följer upp de här!! =)

Sen efter de åkte jag till jysk och handla en fackhylla till Thilde!
Äntligen kommer hon få lite ordning och reda på sin leksaker,
ska ha lite förvaringslådor också till med nån tuff färg på =)


Nu ska jag laga kvällsmat!
Sen mysa med skrutt, Christian kommer hem sent ikväll, han skulle hjälpa Kurt och tapetsera =)
Så jag får kika på familjen annorlunda själv ikväll..

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lill, Emilia å Freddie..

Var den dyr?? Vill oxå ha någon sådan hylla i freddies å Emilias rum när de blir klart förstås.. ;)

2010-02-01 @ 18:59:46
URL: http://19mamma86.blogspot.com
Postat av: emma&Sigge

Hej. Va kul att det gick så bra för er med loppisen! Var jättekul, lite dött på eftermiddagen bara men om ni har det flera gånger så tror jag att det kommer komma fler och fler besökare.

Nja lite sålde jag väl, inga stora summor. Men det var kul att vara ute och tänka på något annat för en gångs skull.



Vi håller att renovera Sigges rum nu, herrejösses vad svårt det är att välja tapeter. Vad ska ni ha för fina i Thildes rum?



/Emma

2010-02-01 @ 19:08:30
URL: http://emmalouisebjorkman.blogg.se/
Postat av: Hanna

vilka söta gardiner..vi får ta o hälsa på er nån dag snart också..va ett tag sen nu ju! kram

2010-02-02 @ 19:25:27
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0