Lördag & Inflyttningsfest!

God morgon! Sovit gott?
De har jag, trots lite dåliga nyheter igår!!
Men varför tjärva ner sig, de blir bra de här :)
Jag tänker inte tänka negativa tankar...

Idag blir en bra dag!
Först ska jag och Thilde till bibblan och återlämna och låna nya böcker,
sen efter de hem och få besök av Lindi Pindi!
Sen vidare till Mamma, Thilde ska nämligen få sova där inatt..
Vilket hon längtat till, nu var de ju faktiskt ett tag sen!
 Var ju meningen att Pappa skulle ha henne men dom ligger hemma i magsjuka!
Så de får bli en annan gång..
Och inte kom min Kasper heller, Krya på er <3

Sen efter allt skjutsande och åkande ska jag hem och vrida upp volymen till MAX!!
Göra sig iordning och göra nått skoj med de ny klippta håret ;) (bild kommer)
Sen blir de en massa bra musik för att sedan åka till Johan & Amanda på inflyttningfest!
Idag är jag taggad, kommer bli en bra bra kväll ;)

Trevlig lördag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Marih

Fullt ös är de verkligen :)



Ha en riktigt trevlig kväll!

2010-02-27 @ 09:06:49
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0