Lördagskvällen!!

Nu har äntligen Thildes fackhylla blivit ihop skruvad!
Och de var jag och Sussie som fixade de =) Så nu står den fint inne på hennes rum!

Så imon ska de rensas, alla kläderna ska byta plats!
Plus att då ska jag passa på att rensa Thildes kläder!
De som blir till övers lägger jag ut på Tradera =)

Imon var de ju meningen att vi skulle åka till IKEA men
vi beger oss verkligen inte ut på vägarna när de är sånt här kaos!!
Ialla fall inte så långt, tänk vilka bilköer om de är nån bilolycka!! =(
Nej usch!!
Då får vi helt enkelt rensa en massa här hemma så då kan vi verkligen kolla också vad vi behöver och inte behöver =)

Just nu sitter jag här i soffan med Sussie brevid mig.
Janne, Christian och Totto sitter och tjålar en massa vid bordet, och självklart tar sig nån öl =)
Nu ska jag gå in i köket och poppa lite popcorn..

Höres imon!
Puss / Emelie


Kommentarer
Postat av: Sussie

Gud så gott med popcorn =) och gud va duktiga vi har varit och lekt snickare =)

2010-02-20 @ 21:29:11
URL: http://www.newdreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0