Onsdag!

Tack för de fina kommentarerna om sovrummena och håret!
Vi är kanon nöjda ;)

Idag har de gått bra på jobbet, lite stressigt först men sen gick de bra..
Har inte känt av yrseln nått idag heller, och de känns underbart.
Snart kommer mina älsklingar hem, får se vad vi ska spendera denna eftermiddag kväll me?

Kan ju bara säga att jag är riktigt taggad inför lördagens bravader ;)
Inflyttningsfest vid Johan och Amanda, kommer bli en toppenkväll,!!
Så imon ska de inhandlas lite akolholhaltiga drycker åt mig och Christian :)

Om man ska börja fundera ut kvällsmaten då!!
Samma visa varje dag..

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: jonna

Stekt fläsk med potatis och sås antingen stekt lök i såsen eller ha den på sidan. Hemma rullade köttbullar mos och sås. Ost och skinksås med pasta.Grilla/steka egen Kyckling i ugn ris och currysås eller göra sås av span man får av kycklingen några tips! =)

2010-02-24 @ 16:57:17
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Anna

Tycker du ska ha håret som det är och dessutom vem vill vara mörkhårig på sommaren? Inte jag iaf =)

2010-02-24 @ 17:07:43
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0