Soliga underbara fredag!

Vilken toppen dag!
Har jobbat mellan 06-10 idag, kom hem och bytte av Christian som nu är på jobbet.
han slutar 4 idag sen när han kommer sätter dom fart med rummet igen ;)
Dom ska tapetsera och lägga in nytt tak :) Wiiiieee lääängtar efter mitt nya sovrum!
Jag ska eventuellt börja på mitt lilla projekt, en gammal byra som ska få lite styling..
Den ska vi ha i sovrummet :)

Annars så har natten gått bra med Thilde, vaknade en gång och fick alvedon och drack mängder med vatten.
Men fortfarande lite varm, hoppas på att febern är borta till kvällen!
Trots febern är de full rulle =)

Igår skulle hon leka som aldrig förr här hemma :)
Hann väl inte göra av med all energi på dagis förstår jag!!
 
Bygger tågbana :)
Thilde: Mamma, pappa är bättre att bygga, fast du är snäll =) Söötunge!


Mamma kommer nu på eftermiddagen och tar Thilde en stund!
Jag ska in till stan och handla och sen in på apoteket och inhandla alvedon.
Och köpa present till Ella bella bus =)

Trevlig helg på er!
Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: jonna

gud vad lik thilde är dig :)

2010-02-12 @ 15:37:51
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0