Tomt

Vet inte riktigt va jag ska skriva som rubrik!
Finns nog ingen rubrik som passar,...
Ialla fall så har jag haft mycket mycket funderingar dom senaste dagarna!
De finns så mycket som snurrar i mitt huvud som jag sååå gärna skulle vilja skriva här på min blogg.
Men så kommer vi till den delen där man inte kan skriva vissa saker (alltså inte elaka saker om andra eller så)
För när man väl öppnar upp sig så ja!!
Där finns de inga ord längre, går inte och förklara hur allt funkar!! Tyvärr!!

Sen känns de som om man alltid skriver samma samma saker på bloggen!
Jag ÄLSKAR att läsa andras bloggar, men är min blogg så rolig? Så att andra gillar min blogg!!

Jani, jag får helt enkelt behålla mina tankar och funderingar i mitt huvud!
Och allt som jag vil dela med mig av..
Kanske de kommer en dag då jag känner att detta vill jag skriva så alla får ta del av de..


Nu ska jag röja lite här hemma!
Byta om, åka och hämta Andrés present sen vidare till dagis och hämta skruttan..
Ikväll blir de fredagsmys och förhoppningsvis inflytt i sovrummet..

Och imorgon är de me&i klädparty, som jag ser framemot..

Puss/Emelie <3


Kommentarer
Postat av: Nanna

Vet va du menar.. =/



Hur blev håret? Ljust? Mörkt? Lägg ut en bild, vill ju se =)



Du måste lägga ut bild på sovrummet sen också. Mysigt att få nytt!

Kramar N

2010-02-19 @ 13:42:07
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nämen! Hoppas det är bra med er... Och att dina tankar skingrar sig snart.

Saknar er!

Puss

2010-02-19 @ 13:43:49
Postat av: Marih

Men du kan ju lösenords skydda vissa inlägg. Själv funderat på de. vET Precis vad du menar med att man kan inte skriva vad man vill för folk är på en på engång...

2010-02-19 @ 15:34:42
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Just ja! De va ju partyt oxå, de hade ja glömt bort!



Antar att du ändå inte räknat med mig eftersom jag glömt säga till men Pappsen fyller i morgon så vi är ditbjudna under lördagen!



Är oxå nyfiken på hur håret blev... BIIILD =)

2010-02-19 @ 19:04:03
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0