Snökaos & me&i...

Haft en trevlig eftermiddag med lite vänner och klädparty!!
Synd att alla inte kom, men de blir ju fler gånger...

Detta inhandlades till Thilde!
 

Sen hade även Mia med sig lite reakläder från lång tillbaka!
Och jag kunde inte låta bli detta underbara set!
 
Lite gammalt stuk! Men så fint..
Tror de var från 2002, inte hlet säker..

Efterpartyt skulle jag bege mig ut på vägarna!
FY TUSAN va snö de kommit..
Skjutsade hem Kina och Felicia.
 
Våran gata, man ser ju inte ens vägen!!
Nej imon blir de då inge IKEA för oss, vill inte bege mig ut på vägarna när de är sånt här väder!!
Dom har ju även varnat för snökaos i städerna!!
Så IKEA får blir en annan helg..

Nu är Totto & Sussie här på besök, ska tjåla lite skit!
Sen blir de mat! Tacogratäng bjuds de på!!

Senare ikväll ska vi ner och gratta André som fyller 19 år idag!
GRATTIS GRATTIS!! =)

Puss/ Emelie


Kommentarer
Postat av: jonna

nej så irriterande bara :) gillar inte folk som inte står för vad dom tycker och inte kan säga de till mig i stället ..

hoppas ni hade trevligt på partyt , ville komma men ingen ville köra mig i detta väder .kram

2010-02-20 @ 16:24:07
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0