Bada, = NEJ!

Haha, vi har då världens roligaste barn!!
Idag efter kvällsmaten så sa jag till Thilde att börja ta av sig kläderna för att vi skulle hoppa i badet!!
Hon skriker, -NEEEEEJ, Mamma jag vill inte bada!!
Jag- JO Thilde vi måste bada bort alla dagisbaskilusker!!
Thilde- NEJ, Pappa jag vill inte, säg de till mamma!!
Jag- Thilde snälla kom nu!
Thilde- Mamma jag vill inte tvätta håret.
Jag- Jo Thilde, vi måste de!
Thilde- NEEEEEEEEEEJ, (storbölar)

Efter många om och men så gav hon med sig och vi hoppa i badet!
Tror de är enda ungen i hela världen som inte vill bada!
Brukar väl vara tvärtom eller hur :)
Efter badet var de mys i soffan och sen läste vi en bok och nu sover hon skönt...

Jag slöar i soffan och är grymt sugen på lite godis, vore inte helt fel nu..
Göttans!! ;)

Om man kanske ska gå o hänga tvätten då!
Sen försöka rota fram nått gott i skafferiet eller kylen!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi maya älskar o bada,men innan hon får bada så måste hon alltid duscha o de hatar hon. gråter o skriker fäääääääädig hela tiden,hihi!

2010-01-14 @ 07:51:04
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0