Brrr, kallt!!

Då har man gjort ännu en dag på jobbet!! Lika som alltid trivs som fisken i vattnet.. =)
Och idag har jag fått mycket gjort :)
De känns bra!
Fick även fikabesök idag av Syltan, de var trevligt. ;)

Brrrr va kallt de är ute! När vi kom hem så var de 11 grader inne, så nu håller jag på att elda!
Fick nyss fjut på brasan! Jag är inte den bästa på de!
Men nu så!!!
Tidigare innan jag hämta Thilde på dagis idag så åkte jag förbi Kina för att hämta lite hostmedicin till Thilde så var de 2 pojkar som stog på vägen där och kasta snöbollar,
och JA självklart kasta dom mot bilen!
SKITUNGAR!!
Fan va irreterad jag vart! Så när jag åkte förbi andra gången tuta jag så dom höll på att skita ner sig!!
MOhahaha, JAG tycker inte att man kastar snöbollar mot bilar!

Nu ska jag försöka få lite värme i huset då!
Sen kanske börja med lite mat, Hmm? Va ska man hitta på idag då?
Alltid samma problem...

Imon är vi lediga alla i familjen! :)


Kommentarer
Postat av: Emma&Sigge

Hej.

Vilken fin ny kostym din blogg har fått=)

Du jag tänke fråga om du har lust att hjälpa mig med en ny blogg design? Jag förstår precis om du inte har tid nu med jobba och allt, jag tänkte bara höra.



Ha det bra/Emma



ps! jag tycker verkligen inte heller att ungar ska kasta snöbollar på bilarna1

2010-01-05 @ 19:32:49
URL: http://emmalouisebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0