De lönar sig!

Dagen idag har gått jätte bra i huset, de börjar närma sig sitt slut!
De har varit mycket slit, men de är de fan värt också!
Pappa och syster åkte hem lite tidigare, jag och Christian tänkte åka men bestämde oss för att små pula lite!
Så jag satte fast alla handtag på luckorna som nu är färdig målade, och de var jätte bra!
Och Christian målade elementet i köket.
Sen gjorde jag rent ugnen, jisses så den såg ut!
Malinda och jag har gjort klart båda sovrummen, vardagsrummet och matsalsrummet!
Så nu är de klart, har skrubbat golv för fullt idag känns de som.. =)

Och nu har jag fått mig en välförtjänt pizza och en dusch ;)
Så nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan tillsammans med Älsklingen!

De blir i säng i tid idag!
Ny vecka imon, och ännu en bra vecka på folkan väntar!

GRATTIS till vännerna Hanna & Niklas som blivit 2 barnsföräldrar idag,
och till Maya som blivit storesyster till lilla Kerstin :)


Kommentarer
Postat av: Natti

Tjo.. Hur är det?? tänkte höra med dig, vill du styla om min blogg igen?? känner att jag vill förnya den en del. Du får fria händer med allt.. gör om allt=D. Jag kan skicka bilderna som jag vill ha med sen gör hur du vill=))..

2010-01-10 @ 20:16:33
URL: http://nathaliexoxo.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Vad ni var duktiga då ;)

2010-01-10 @ 22:23:26
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Haha ja jag SKA packa BB väskan nu i veckan, jag lovar ;)

2010-01-10 @ 22:30:58
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0