Våran dag på Leklandet!!

Kan inte annat än säga att vi haft en toppen dag på leklandet!
Perfekt, och jätte bra mat.
Tyckte de var bra att man kunde sitta vid bordet och fika medans barnen lekte!
Man hade full uppsyn och man såg precis vart dom befann sig, kanon!! =) 

   

 

   

 

   



 
 

 

 

   

   

   

Kan ju tillägga att de var nog mest jag och Angelica som tyckte de var skoj!!
De brukar väl oftast bli så =)
Men dom bilderna bjuder jag inte på!!
Hehe :) Ni fick några!!
MEN barnen hade ju självklart kul dom också, somnade på två röda på hemvägen!!

Nästa gång provar vi örebro...

Kvällen har bjudit på massa skoj, kycklingsallad, gotte o mys med barnen!
Dom sover gott nu, och de gör vi också snart..
Måste ju tillägga att de är mysigt att ha övernattnings gäster!! ;)

Natti natt





Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Engla älskade den där rutschkanan... Och den stooora hoppborgen!

2010-01-24 @ 07:11:28
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Hanna

va roligt de såg ut o vara :-) ja visst ni får jättegärna komma idag..

2010-01-24 @ 08:14:47
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Helena

Hejsan!

Vi var med Emil till Örebro i somras, han älskade det fast han var så liten. Lika roligt för mig med. Haha!

kramar

2010-01-24 @ 16:20:38
URL: http://ninna85.blogg.se/
Postat av: ...=)

min vackra angelica hon är bra go hon...=) emelie nu är det jag som skriver=) hahahahaha du som är så nyfiken=)

2010-02-08 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0