Freeedag och bitande kyla!!

BLÄ för denna kyla, de är inte alls kul att gå ut!
De svider i hela halsen när man andas!
Man får skynda sig när man ska göra nått! Helst vill man inte gå utanför dörren!
Men de är ju ett måste när man ska till jobbet.. =)
Föresten så har de gått som en dans på rosor på jobbet idag,
Har fått ALLT gjort som jag hade skrivit att jag skulle göra idag!
JA jag brukar ha en lapp som jag bockar av va jag gjort o inte gjort ;)
Skit smidigt, slipper man få hjärnsläpp o åka upp o ner i hissen o kolla så man verkligen gjort alla våningar. Haha :)
Nu är de helg och ledighet, hmmm eller nej skoja!
Imon ska jag jobba på sporthallen (helgstäd) ska bli trevligt!
Ska möta upp Natalie och Ida imorgon bitti kl 7.

Sen efter jag jobbat där ska jag åka till jägarnäs och hjälpa Syrran och Pappa att
fortsätta städa i huset som läggs ut på annons på måndag!
Då måste huset va tipp topp ;)

Idag har vi fått en tandläkartid för damen här hemma!
Få se om hon vill öppna munnen denna gång ;)
(I Hope)

Dags att ställa sig vid spisen och laga lite gott att äta!
Idag blir de pastagratäng med baconbitar och grädde :) MUMS!!

Trevlig helg alla kära läsare!
(LÄMNA GÄRNA SPÅR!) ;)

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

usch helgjbba,hur kan du gilla det?? de värsta som finns tycker jag ;-)hoppas ni får en trevlig helg endå. kram

2010-01-08 @ 18:49:17
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0