Lattjo Lajban lördag!

God Morgon alla!
Igår var vi och kika på snabba cash på bio, den var bra! Men den var inte som jag tänkt mig!
Men filmerna burkar väl aldrig vara de?!
Tyckte de var ett dåligt slut =( men men!!
Totto och Sussie satt här hemma med Thilde och de hade gått så bra att lägga henne!
Thilde frågade efter Totto imorse =) Totto är verkligen en favvo =)
Inte så konstigt då han kan sitta med Thilde och leka i evigheter, de kallar jag en bra gudfar =)

Till dagen!
Jag och Thilde ska snart göra oss klara, sen ska vi åka in en snabbis på stan o kika!
Jag ska kolla efter nå snyggt att ha på mig ikväll!
Linda har ju kommit hem från Cypern nu och ikväll blir de tjejkväll!!
Kommer bli döö kul!! =)

Dags att sätta fart!!

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Marih

Hoppas också på att det ska bli fint...men sautan vad jobbigt det är :) Kommer inte bli riktigt klar idag för ska iväg på middag..men bara en vägg kvar till i morgon. Hinner jag med IKEA och slänga upp möblerna innan lillan kommer hem :)

2010-01-16 @ 15:46:38
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0