Lördag & Bompamys!!

GodMorgon alla!
Har sovit relativt bra inatt, magen gör nått så fruktansvärt ont!
Kramp o växtvärk =(
Inte alls kul!
Dock ska jag ju ha den där förbaskade mensen nästa vecka, så kroppen håller väl på att förbereda sig!
Då blir jag så här! FAST ändå inte så här i magen!
Jani, undra om de kan höra ihop med mitt huvud som känns segt och bankar,
känner mig tung bakom ögonen och i tinningarna!!
Har gjort nu i 3 dagar? Phu :( Inge kul ialla fall...


Några som sovit gott är mina älskade skruttar iaf!
Men inte så skoj när dom klev upp halv 7, jag låg iaf kvar i sängen till 7.
Sen drog jag med mig täcket o kudden och la mig på soffan.
Nu kokar jag ägg så snart blir de en god frukost.

Får se vad denna dag har att ge..
Nått skoj vill jag iaf göra... Är sugen på att bege mig till kupolen..

Dags för kaffe, ägg o macka!

Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Hanna

jaha nää fick aldrig de,..skumt.. visst kan ni de, när hade ni tänkt?

2010-01-23 @ 09:28:11
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Usch de låter inge vidare vännen! Hoppas de släpper! Ja kupolen skulle inte alls vara dumt de håller ja med om ;) Kram puss

2010-01-23 @ 10:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0