Ny vecka

Då var de måndag igen!
Ännu en vecka framför oss, som så många andra veckor kommer gå snabbt!
När jag kom hem idag slog jag på musik och började mitt städande!
JA jag vet jag får inte nog på jobbet, haha :)
Så nu har jag grovstädat toaletterna och fått alla golv torkade!
Nu behöver jag inte göra de på hela veckan! :)

Thilde alldeles nyss när vi skulle sätta på pyjamas!
Jag- Thilde kom nu ska vi byta blöja och sätta på pyjamasen.
Thilde- Nej, mamma jag vill inte.
Jag- JO, kom nu!
Thilde- Nej mamma, jag är sur på dig
Jag- Varför då da?
Thilde- För jag vill inte byta blöja!
Jag- Thilde vi måste byta blöjan innan vi ska sova
Thilde- Mamma jag ska bajsa klart först.

Underbara unge!

Nu ska Thilde läggas och sen ska jag bara slöa i soffan!
Kika på familjen annorlunda såklart.. :)

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men underbara unge, så himla frän.. Saknar er! Måste ses snart.. Kramar

2010-01-11 @ 21:08:36
Postat av: Johanna

Men underbara unge, så himla frän.. Saknar er! Måste ses snart.. Kramar

2010-01-11 @ 21:08:44
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej..ringare dig ikväll vännen..har haft FULLT upp :-)

2010-01-12 @ 08:37:50
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0