Spelkväll!!

Har nyss sagt Hejdå till Sussie och Totto som spenderat kvällen här =)
Käkat lite gott och spelat lite sällskapspel.. Trevligt!


Innan de var dags för Thilde att sova tog vi oss en liten målarstund på golvet framför brasan ;)
De kan jag kalla mys... 


Imon är vi lediga och de ska bli skönt! Jag ska fortsätta att städa undan julen!
Köket är halvklart iaf, alla tomtar är nerpackade och i år har ja faktiskt skrivit på kartongerna!!!
Tyvärr var mina julsaker huller om buller när jag plockade upp dom!
Så nu till nästa jul hoppas jag på att hitta allt :)
Föresten så tyckte jag ju att de var nyss jag plockade upp allt!
Men jaja ;) Skönt att få ner skiten igen..!!

Kanske ska ta och sova nu då!!
Eldvak inatt...

Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0