Thilde

Gud va munnen går på henne, hon pratar o pratar.
Våran lilla pappegoja!
Nyss när vi skulle ta hostmedicin efter maten så sa hon.
-Mamma, nu ska jag ta medicin som Maya gör! (när vi var och hälsade på dom fick ju maya medicin o de såg thilde)
-Ja Thilde de ska du, och ni är så duktig..
-Mm, Pappa jag ska ta medicin nu, jag stor tjej!

Hon har ju även börjat med att sjunga 
-Nu e de slut på veckan, de är dags för freeedagsmys!
Söt unge! De har hon ju fått från kusin Ebba som också sjunger de ;)
Dom är för härliga.

Sen härmar hon ju allt man säger, och så upprepar hon de om och om igen.
Som sagt munnen går i ett..
Även på dagis tilllsammans med bästa kompisen Lisa.
Idag har dom lekt kurragörmma på dagis.
Och thilde har sagt till Ullis (fröken)
-Ullis, kom o leta efter mig, jag gömmer mig under bordet.

Ja dom är väl för underbara!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja de är klart, skulle jag också ha gjort såklart! hihi goungen!

2010-01-08 @ 21:23:16
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: marion

haha vad gullit :)

ja, jag vill fortfarande ha en ny bloggdesign :)

kram

2010-01-08 @ 22:30:12
URL: http://mariiiionpalojarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0