Tjooohoo!

Vaknade halv 4 imorse av att min kära sambo bröta ute i köket..
Nattmacka ni vet =)
Så då passade jag på att gå upp på toa, vilket var länge sen jag vakna av att få gå upp o kissa på natten!!
Sen drack jag ett iskallt glas vatten, mums va gott de är.. =)
Speciellt när man vaknar på nätterna!!
Hade super svårt att somna om efter de, tänkte mycket på loppisen är så peppad trots att de varit lite motgångar!!
Men såna måste de finnas och de gör de ju bara ännu roligare att kämpa på!!

Men iaf så har vi kommit rätt långt, imon kommer affischer att sättas upp lite här och där
i Ludvika, Grängesberg och Smedjebacken!
PLUS att tidningen förhoppningsvis kommer imon och skriver om oss..
Wiiieee, toppen!! =)
Kan absolut inte blir bättre...

Vi har gjort en liten ändring i välgörenheten!
Och de är att vi har valt att pengarna som kommer in för hyran av borden kommer att gå
till offren på haiti med tanke på allt de hemska som hänt där!
Så våra/era pengar kommer vi att skänka dit!
Genom läkarare utan gränser organisationen.

Nu ska jag åka och hämta Thilde på dagis!
Sen hem o bara ta de lugnt..

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

Hej! Jag ska skärpa mig med kommentarer, jag AVSYR ju själv när ingen tycker till så skärpning Emma :-D.. Vi ska nog pallra oss in på loppisen, när är den? Tycker inte jag läst något om den, kanske har missat det?? Kram

2010-01-20 @ 21:50:44
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0