Toppenkväll me tjejerna igår!!

Hade en sjukt kul kväll igår tjejer!
Den kunde inte ha blivit bättre, massa dans, skvaller och musik!!!

Nu ska jag dricka min första kopp kaffe, sen hänga tvätt!
Håller på att tvätta som en tok här hemma! Har aldrig haft så här mycket tvätt förut!
Överallt, och då menar jag verkligen överallt...

Sen blir de en massa mys o lek med skruttan <3
Kanske ska möblera om lite på hennes rum, får se om orken finns.
Dock vill jag ju inte göra nått i hennes rum förens vi målat om, och de blir ju inte än!
Har lite annat som vi ska göra först :)

Nu kaffe!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: elin

Vilken färg blir det i Thildes rum?? jag är så nyfiken:)

2010-01-18 @ 13:50:06
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0