Torsdag 7/1-10

Då har man äntligen slagit ner lilla rumpen i soffan!!
Idag har jag bara glidit, inte tänkt så himla mycket på hur jag ska gå till väga på jobbet!
Annars planerar jag in i minsta detalj hur jag ska lägga upp dagen!
Men idag gled jag och de gick kanon :D
Prova du också, de funkar ;)

Efter jobbet åkte jag raka vägen till Grängesberg och hämta skruttan på dagis, sen förbi på trä bygg & järn.
Vi fick med oss Anette hem, vi stanna till på Ica och handlade.
Sen när vi skulle släppa av Anette hemma så var de en dam som inte ville följa me hem.
Så hon fick bli med Anette istället.
Då passade jag på att åka ner till stan och köpa blöjor (som jag glömde)
sen åkte jag förbi syster yster och hämta mina efterlängtade jeans!
Varit utan dom alldeles för länge nu, hehe ;)

Sen var de bara att åka hem och ställa sig vid spisen och laga lite mat!
Mys med Skrutt i soffan till bompa sen läsning innan sovning...

Och nu sitter jag här!
Christian grejar och jag ska nog greja lite jag med,
packa ner allt som jag ska ha med på loppisen den 31/1.

Info om loppisen!

Nu så här efter jul och nyår så vill man gärna rensa undan en massa som man samlat på sig under 2009.

Därför har vi hyrt festsalen på Folkets Hus den 31/1-2010.

Och nu undrar vi om ditt intresse finns att hyra ett bord och sälja iväg en massa som du vill bli av med.

Ett bord kommer att kosta 100 kronor, och de går raka vägen till Barncancerfonden!

Vi kommer att öppna en egen insamling på Barncancerfondens hemsida, där ni även kan gå in och kolla efter loppisen att pengarna gått in.

Om ni nu är osäkra!

Där kommer de även stå lite kortfattat om hur jag kommer gå till väga med insamlingen.

 

Hur gör du för att boka ett loppis bord?

Maila eller ring.
Boka ett bord innan den 20/1-2010



Kommentarer
Postat av: sabina

Hej:) Allt är bara bra med oss tack, hur är det med er då? Tack och detsamma :)

2010-01-08 @ 01:18:48
URL: http://truediamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0