Wii kväll

Japp snart ska jag åka hemifrån för att spela lite wii med Jannice, Jonna och Emelie.
Ska bli väldans trevligt!
Bara vara och umgås och tjåla lite goja!
Ska väl ta och göra nått åt barret på huvudet också, om jag nu får nån ordning på de vill säga!
dags att boka tid vid frisören tror jag!
Men har fundrat lite på hur jag ska göra med håret, och vet ni jag kommer ingenstans!!
haha :D
Nån som har nå förslag??
Kort, eller behålla samma längd? Lugg, uppklippt, ja de finns ju massa med förslag!
Tar gärna emot..
Föresten blond eller brunett?


Nu ska jag rota fram en skön o snygg tröja till jeansen!

Linda kommer hem inom 1 vecka!
YES! Miss u sooo much girl!,
Och vet NI hon stannar hemma mer än 2 månader!!!
Wiiiiee <3

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul!!

2010-01-09 @ 21:33:38
Postat av: Cissi

Brunett, eller mörkblond tycker jag!

Det passar du jätte bra i...

Ha så kul ikväll =)

2010-01-09 @ 21:57:54
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: sabina&benjamin

Tycker du ska ha samma längd, men lite uppklippt, snelugg.. sen va du jätte fin i blont hår.. så de tycker jag =)

2010-01-09 @ 22:07:02
URL: http://truediamond.blogg.se/
Postat av: jonna

brunett tycker jag eller ljusbrun.. och kanske testa nå nytt som att klippa av sig lite (typ som malin nordh har) de är snyggt och skulle nog göra dig lite äldre :D Tack för i går .. kram

2010-01-10 @ 12:07:13
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0