Frogneparken/Vigelandsparken!!

Igår började dagen med den sista shoppinturen :)
Hittade de jag ville ha och ångrade att jag inte köpte i fredags!!

   
Marionettagubben! Han står på Karl Johans Gata med sina dockor varje dag!

Sen köpte vi med oss kaffe och hornbröd att ta med till Frogneborgen!
Här vart de en massa lek och stoj!
Herregud vilken lekpark säger jag, en sån skulle vi ha hemma i lilla Ludvika!


   
   
 
   

   

Lite utav Oslos gator :)
På fredagen glömde jag självklart kameran :/ men lite bilder blev de ju.
   
   

Haft en jätte bra mini semester och vill inte åka hem!
Men idag är de hemresa som gäller.


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

va fina bilder! :-) hoppas hon inte blir åksjuk på hemvägen också!kram

2010-07-04 @ 11:21:08
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna o flickorna

ja eller hur, FÖR snabbt..kändes ju som jag gick med magen i vädret nyss!!! Hur är de med er? allihopa? ;-)

2010-07-05 @ 20:56:05
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0