God Morgon!

Bara jag vaken i huset än så länge! Har duschat och ska snart få i mig lite frukost!
Har även kollat igenom packningen lite, snart beger vi oss :)
Bussen går från station kl 09:50
Ska bli så kul och spännande, :) Får se vad Thilde tycker också!
Men vi är väl utrustade med mini tv:n, 2 nya filmer (och gamla såklart), målarblock och pennor och sen kommer vi även att ta med oss datorn för att uppdatera här lite ;)
Jag har ju inte installerat blogg via telefonen, och när man ändå kan ha med datorn så har jag hellre de!
Ser lite framemot bussresan, tycker de ska bli lite mysigt :)
Vi kommer göra ett stopp i Karlstad kl 12:40 - 13:25 så då hinner vi mätta magen med nått!
Lite matsäck kommer vi även ha med på bussen, :)

Nu frukost sen väcka Thilde för att göra henne klar!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Grannen :-)

Hoppas ni får en trevlig resa!:-) Själv gör vi Ullared osäkert imorgon!

2010-07-01 @ 09:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0