Söndag!

Vilken härlig dag jag hade igår :)
Släkt och familj var och grattade mig, och de var länge sen vi var samlade allihopa :)
Så för mig kändes de jätte mysigt!
Och de var riktigt roligt att mormor, morfar och gammel mormor kom! :)
Massa gott fika och massa kort tittande och tjål! :)

Efter de kom Christians familj, full rulle på kusinerna vart de :)
TACK alla för de fina presenterna jag fått :)

Totto och Sussie lånade Thilde över natten :)
Christian var iväg och fiskade och jag hade balkongtjål med Jannice :)
En riktigt trevlig tjålstund vill jag lova :) <3

Ska snart göra ett städryck och fixa allt för eftermiddagen då Jonny m familj och Jörgen m familj kommer och fikar! Men innan dess ska jag självklart hämna min skruttunge <3
Inatt var SAKNADEN stor när jag skulle sova!

Ha en bra dag i ruskvädret!!



Kommentarer
Postat av: Jannice

Jaa, det var trevligt! Och på tiden för lite egentid!! Gör vi om snart igen!! Kram!

2010-07-25 @ 23:46:22
URL: http://flinkfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0