Syr!

Började söndagen med lite lek i stora lekparken tillsammans med Johanna & Kevin!
Sen lite lunch på donken ihop :) Trevligt!

När vi kom hem åkte Christian, Thilde, Pappa & Kasper iväg och fiskade!
Själv passade jag på att storstäda!! Var väl en 3 veckor sen de vart ordentligt städat här hemma!
Verkligen inte orkat eller velat när de varit så fint väder!

Medans Thilde & Kasper väntar på grillade hamburgare!
   


Snart mogna, bara liiiiiite till! :)

Thilde somnade på 2 röda idag och imorgon var de meningen att hon skulle få gå på dagis efter 3 veckors semester!
Men Pappa har semester nu så han kommer att ha henne imorgon!
Men sen blir de dagis på tisdag och torsdag!
Vill inte lämna henne på dagis nu egentligen när de är ihopslagningen! Men va ska man göra när man jobbar!
Christian jobbar ju nu i 2 veckor sen har han pappaledigt i 2 veckor!
Så då får hon ledigt igen och kan börja på sitt dagis efter de :)


Nu på kvällskvisten var jag ner til svärmor och lånade hennes symaskin!
Åhh va jag skulle vilja ha en egen! Tycker verkligen de är super kul att sy!
Håller just nu på med kappor till vardagsrummet, klippt sönder två längder och syr av dom :)
Tror de kommer bli super ;)


Nää fortsätta sy lite sen sova för att orka upp till jobbet imorgon då!!
Natti på er




Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

ja jag vet de är bara o fortsätta truga..åh spännande med gardinerna, önskade att jag kundesy men jag har glömt hur man gör..

2010-07-19 @ 08:46:30
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0