Leksands Sommarland!!


Står i kön och väntar på att bli insläppta =)

   
Mötte bävern och piraten :)

   

 
Tur att de inte bara var jag som hade barnasinnet kvar! Hihi :)
Fast tror nog att de var jag och Thilde som lekte mest ändå :)
   
Indianbyn!


   

  

Av någon anledning hamnade mina älsklingar vid denna! :)
Haha, Christian var mäkta imponerad!!
En sån skulle vi allt ha hemma till sandlådan, stoppa man i en 10:a kunde man gräva :)
 


Sen en åktur med Dino (som Thilde kallade den)
Trodde ett tag att hon skulle bli rädd men inte! Hon var jätte stolt när hon kom ur :)


   

  

Vi hade en toppendag och kunde nog inte ha tagit leksandsdagen på en bättre dag :)

Dags att få Thilde i säng hör jag!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: jonna

Åhh jag älskar leksand sommarland :) de är nog roligare för oss än för barnen i bland ;) hehe ..

Tack så mycket, ja jag är nöjd med bordet men vill nog ha 6 stolar men de får de bli sen.

Precis nu får S en glad mamma och en glad pappa,men de kommer nog ta en stund innan man kommer in i de..

Kram kram

2010-07-09 @ 08:18:38
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Lina

Hur stolt blir man inte när sina barn blir stolta över sig själva? =)

2010-07-09 @ 10:02:24
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0