En lååång dag!

Denna dag har gått i snigelfart tycker jag! Vet inte varför heller men den har de..
Idag har jag jobbat på kommunstäd,  fick hjälpa 3 härliga tjejer på NYA bibblan att städa. Herregud vilket fint bibliotek vi får..
Verkligen TOPP modernt, =)
Sen fick jag åka vidare till biskopsgården och hjälpa ett helt gäng med tjejer att storstäda.
En mycket givande dag!

På eftermiddagen fick jag besök av Jossan, Amanda & Sussie, vart lite gott och kaffe!
Sen har de inte varit många knop förens nu, som alltid!! Förstår inte min energi kommer sent på kvällarna då skulle jag kunna göra nästan vad som helst!

Men ska nog snart hoppa i säng för att ladda kroppen för en ny jobb dag!
Imon ska de jobbas på dollar store =) Skoj som alltid..

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jossan

Älskar dig vännen. Finns alltid här för dig! Puss!!

2010-06-18 @ 15:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0