Härliga dag!!!

Idag vart de frukost i solen vid skuthamn med Sussie, träffade på Julia och Sandra också!
Vart en trevlig stund med massa tjål!
En mysig morgon med andra ord :)

Sen hem för att duscha detta flottiga hår jag hade på morgonkvisten!!
Jisses va flottigt de var!! :) hihi
Men nu är de rentvättat, brukar göra så lite då och då så håret får lufta mellan alla gånger man tvättar de..
Efter dusch och uppfräshning åkte jag och Sussie till Smedjebacken för att kika på Nisses.
Som vanligt inget som föll mig så där jätte mycket i smaken!
 Försökte leta utemöbler, men icke!! :/
Jaja bara att leta vidare..
Nån som har nå tips???

Sen hem en vända innan de var dags att hämta skrutt på dagis!
Dagen utan blöja gick kanon :) Hade sagt till i början av dagen när hon skulle kissa, men sedan gått själv :)
Blir såå stolt, de värmer i mitt mammahjärta när hon är så duktig!
Nu märker man verkligen hur STOR hon blivit..
Tiden har gått så himla fort sen skrutten kom till världen..
Nu har hon bara blöja på natten och när hon bajsar,
försöker ju med toaletten när hon vill bajsa och kommer göra de tills hon vill!
Men tänker då inte tvinga henne på de hon får känna och tycka lite själv också..

Nu på eftermiddagen kvällen har vi haft Fam Ringberg på besök!
Fika, skräpmat och en massa tjål vart ett bra slut på denna underbara dag :)

Nu ska jag mysa ner mig vid mina Älsklingar <3
Sen blir de sängen.. Hoppas på fint väder imorgon.. :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

du får väl tradera hem möbler du som traderar ;-)

Tror inte jag åker nånstans idag, maya fick en febertopp i natt igen,så vi blir nog hemma o kurerar oss..

2010-06-11 @ 06:51:54
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0