Jobbat!!

En bra dag på jobbet, skönt att få komma och jobba efter lite ledighet..
Men kan ju säga att de verkligen känns i kroppen nu!!
De värker överallt, så nu funderar jag starkt på att ta mig ett varmt bad eller så blir de nog en varm dusch!!
Tröttheten kommer smygande och känner att jag behöver komma i tid i säng ikväll för att orka morgondagen!
Plus att imorgon får jag köra Thilde till dagis då Christian ska och klippa sig..

Har även hämtat ut skorna som jag beställde här om dagen (rätta mig om jag har fel, tror de var i lördags?)
Thildes skor var jätte bra, men mina fy tusan skulle tagit en storlek större!!
 Så nu sitter jag här skit irreterad över att jag måste skicka tillbaka dom och sen få en ny storlek :/
Jaja bara att göra de, för jag tyckte verkligen om dom!!

Thildes blöjfihet går bra! Lite olyckor händer väl, och de är ju fullt naturligt!
Men hon är verkligen jätte duktig, nu bajsar hon även på toaletten,
vilket jag inte trodde att hon skulle göra än men de går bra..
Har väl sett hur de andra barnen gör på dagis.
Nu är de bara nattblöjan, men de får vänta nån vecka till.
Vill inte ta allt på en gång, vill inte att de ska bli för mycket för henne..
Men hon säger ju själv på kvällarna att hon vill sova med trosor..


Duscha eller bada var de ja, sen sängen!!
Natti natt

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Tessa

Hon bajsar på potta el toa, gjort sen vi började testa. hon vill inte ha blöja på sig alls mer förutom på natten, å den åker på när hon lägger sig!!

2010-06-15 @ 21:28:50
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ingen napp alls på dagis. Men värre hemma då hon kan va väldigt "tuttig" vissa dagar.. Men försöker få henne å tänka på nått annat men de e inte alltid de hjälper..

2010-06-15 @ 21:31:54
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

Oki, eftersom mathilda dricker vällingen så kissar hon jätte mycke på natten, så de får bli när de blir, har ingen bråska att bli av me nattblöjan!

2010-06-16 @ 08:01:47
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Teresia

vad duktig hon har blivit :) vad kul :)

Victor har börjat kissa och bajsa på pottan han med!

men han säger inte till själv så vi får sätta han där. men han sitter kvar tills det kommer något :)

vad stora dom börjar bli :)

2010-06-16 @ 11:23:02
URL: http://teresiahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0