Makeover

Igår hjälpte jag Emelie med att flytta lite kartonger till nya hemmet, Thilde var med Sussie under tiden!
Sen när vi kom hem kom Sandra på besök,
skrutt somnade framför tv:n så då passade jag på att göra en liten makeover i badrummet! =)
Hängde upp en vit hissgardin, la massa snäckor i fönstret och ställde in lite ljuslyktor :)
Vart jätte mysigt och ljust, innan hängde de ju en bambugardin där inne och en plastmurgröna som tog upp hela fönstret!
Men vart mycket mycket bättre nu..

Idag visar sig solen så vi får se vad vi ska göra idag!
Jag skulle verkligen behöva städa inne, dammsuga och torka golv!!
Men om vädret ska vara toppen idag så skjuter vi allt upp de ;)
En maskin med tvätt ska jag ialla fall sätta igång! :)
Och hänga ut tvätten, Finns de nå bättre än tvätt som hängt ute en hel dag och bara luktar helt underbart friskt??


Bjuder på lite gamla bilder!
 

 
En liten skruttThilde <3

Dags att få på sig lite kläder nu då!
Ha en fin dag!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0