Thildes Sommarsoppa!

Förmiddagen har vi spenderade hemma vid Sussie! Glass och jordgubbar är väl aldrig fel ;)
Sen kikade vi lite smått på sunes jul, hihi evigheter sen!!
Efter de kom Mamma förbi en vända hon hade med sig massa nya sommarkläder till Thilde :)
Och lite mer trosor, stora tjejen är helt utan blöja! Eller ja när hon ska bajsa vill hon gärna ha blöjan!
Tycker de är lite läskigt att bajsa på toaletten än!

 

 

På eftermiddagen har vi haft besök av Syster och Niklas!
Thilde fick ta ett litet dopp i den lilla badbåten :) Skönt att få svalka sig lite.
Sen har Thilde gjort världens godaste sommarsoppa, oj oj va den smaka gott ska ni veta.. :)
Nu sover hon för natten och laddar krafterna inför en dag på dagis imorgon, hon har ju varit hemma nu i 2 veckor så de märks tydligt nu att hon behöver få komma till dagis!

Sen har jag även preliminärbokat en resa till Norge vecka 26!!
Jag och Thilde åker till Syster och kusinen med familj och hälsar på :)
De ska bli skoj då de var evigheter sedan! Tror jag var där sist jag gick i 8:an..
Och de är ju ett tag sen, hihi..

Nu ska jag inta soffläge!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad duktig hon är! Jag gillar adidas tröjan också, super fin =)

2010-06-08 @ 20:44:22
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0