Att jag aldrig lär mig

Är tröttare än tröttast och skulle behöva sova, men efter att jag plockat ur och i diskmaskinen
så bestämde jag mig för att framkalla lite nya kort!!
De var evigheter sen, så de är på tiden nu!!

Annars har kvällen varit lugn, inte många knop! Har Mojjat me Thilde i soffan!
Hela kvällen har de varit full fart!
Hon somnade ju i bilen på väg hem från dagis sen sov hon en stund i soffan också!
Trodde först hon var på väg att få feber igen!
Men icke :)
Skönt!!
De visade sig att hon inte sovit nån middag på dagis, så hon tog igen sömnen hemma istället!
Hon har spelat gitarr och sjungit i microfon tillsammans med Christian och John..
Tror på en sångkarriär faktiskt ;)

Lite påskigt! Men mer ska de bli ;)
L 


Thildes favvo, höna pöna som hon kallar den!

Thilde vid matbordet!
Mamma, höna pöna tittar på mig.
Jag: Ja.
Thilde: Hon tycker om mig mamma.
Jag: Ja de gör hon =)
Sen skulle hon ha den där i soffan och mysa med =)
Söta unge...


Ska göra en påskkrans till dörren också!
En sån här ska jag försöka mig på!
Älskar att pynta =)

Nu väntar sängen på mig!!
Natti natt på er.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken underbar påskkrans!

2010-03-19 @ 09:38:57
URL: http://sofialassbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0