Besöka Vårdcentralen

Uppe innan tuppen idag, Thilde vaknade av sin hemska hosta o ville inte somna om!
Så nu ligger vi i soffan och kikar på madicken!!
 Börjar bli riktigt trött på den nu..  Om och om igen,
 Fast igår körde vi ett Pippirace så då är de ok att hon kikar på Madicken idag.

Lilla Thilde 2008

Vill ha sommar nu!!!

Idag ska vi göra ett besök till vårdcentralen, så de blir inge jobb och inge dagis!
Thilde klagara på att hon har ont i halsen, så vi åker dit för att kolla upp de hör till och med att hon är riktigt tjock i halsen!! :(
Själv känner jag mig lite bättre, lite tung i huvudet, och igår var magen inte snäll mot mig :(
Hade riktigt ont!!!

Nu ska jag vila ögonen en stund..

Trevlig tisdag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till Casper o Simon

Hoppas allt går bra på vårdcentralen i dag.

2010-03-16 @ 09:56:24
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0