Beutiful day?

Ja en fin dag kommer de bli, men väldigt väldigt blåsigt skulle jag kunna tippa på!
Inatt vaknade skrutt kl 4 och var jätte ledsen, rent ut sagt hysterisk :( ???
Inget hjälpte till slut gick vi in på hennes rum, (för att inte väcka pappan i huset).
La oss i hennes sång båda 2 och små prata lite sen somnade vi =)

Vaknade nyss därinne, de var ju riktigt mysigt :) DOCK jätte ont i min rygg idag!
jaja, de var skit samma hade de iaf tokmysigt..

Nu görs de frukost ;) Ägg, kaffe, kaffe, kaffe ;)

Till veckan ska mitt nya MATliv börja!
Nu ska jag ner några kilon, inge mer gotte för min del!
TÄNK att jag aldrig kan hålla min fingrar istyr!
Nepp, nu jäklar.. :) Ska hinna med en massa sköna promenader på kvällarna också!
Kanske nån som är sugen att hänga på ???

Ha en fin dag!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Teresia

hej! jag följer gärna med på prommis :) hör av dig om du vill ha sällskap :) kram

2010-03-20 @ 09:28:05
URL: http://teresiahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0