Goa unge

Står i köket och förbereder morgondagens lunch och frukost!
Lax, och massa sallad blir de till lunch
Frukosten får bestå av 3 ägg och lite majonäs =)

Står i min egna lilla värld då Thilde kommer in i köket.
Jag säger åt henne att gå och lägga sig igen!
Lite trotsig nu när hon är hemma, inte alls lika trött heller (gör väl inte av med lika mycket energi som på dagis).
Ialla fall så säger jag åt henne att gå och lägga sig igen!
Och de enda jag får till svar är åhhh med ett shhhh ljud.. =)
En tjej som verkligen inte vill sova, hon gör allt in i de sista!!

Sööta unge.. <3 Älskar dig av hela mitt hjärta!

Dags att fortsätta med maten!
Sen blir de mys i soffan och DH

Natti natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0