Hej på er

bloggandet har jag inte haft tid med känns de som!!
Men med oss är de toppen!
Jag var ju till läkaren igår, och jag fick bekräftat att de är magkatarr!!
Så nu är de slut på stressandet, jag kommer inte orka med de mer!
Nu ska jag bara vara, bara finnas och bara njuta av att leva med mina älskade.
Jobbar gör jag ju fortfarande men är snart inne på mina sista dagar på ISS..
Dom går ju efter laslistor, och då var de en annan tjej som gick före mig.
Men jag känner samtidigt att jag inte kan gå och deppa över de, sommarjobb på ISS kommer de ju finnas och jag står ju kvar som vikarie, och högst på listan nu.

Men som sagt nu kan jag fokusera på lite mer på de som jag planerat länge!
Ska strida mina planer i verket!
Man lever bara 1 gång och de nu!!!

Vädret ute är ju förtjusande underbart!
Väntar på att mina älskade ska komma hem sen ska vi bege oss ut i detta fina vädret!!
Känner att nu är våren på väg!! :) Man får såna lyckorusningar i kroppen.. ;)

Hoppas de är bra med alla er läsare och er mina vänner som läser!!
Saknar dom närmsta!

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0