Måndag igen

Men Snart LÅÅÅÅNGHELG!! =)
Ska bli väldans skönt, få vila upp sig lite och så är ju snart efterlängtade fredagen här =)

Idag har de varit en bra dag på jobbet =)
Tänk bara va ett Hej kan göra mycket eller är allt bra med dig?
Eller kanske bara ett gud vilket bra jobb ni gör =)
De värmer ska ni veta !!!

Efter jobbet så åkte jag och Thilde ner till Hanna och Ebba en sväng och lekte lite.
Sen hem för lite kvällsmat och kvällsmys innan läggdags.
Sen hämtade jag upp Carro för lite solning, GUD så skönt de var =)


Och så kommer vi till bantningen =)
Vet ni va de går kanon bra, är stolt över mig själv att jag klarat en vecka och en helg!
Och de håller i sig till och med, de trodde jag inte!
Så jag kör fortfarande med GI

 -6 kilo är väl inte dumt va =)

De var ju så att jag kom in i en mörk Emelie igen, och mådde skit!
Fick inte min mens på 2 månader, var svullen och hade magont!
Läkaren konstaterade magkatarr!
Men efter ett antal gravtest så kom till slut mensen!
Och nu mår jag toppen igen =)
Antar att de var stressen som gjorde så att kroppen stötte ifrån mensen!!

Nää dags att göra klart allt inför morgondagen!
Natti natt på er..

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Marih

Minus 6kilo...det var inte illa de! Kämpa på tjejen, tycker du är super duktig!

2010-03-30 @ 09:34:49
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja sluta stressa emelie!! skönt att mensen kom iaf så kroppen blir i balans! inte bra när den försvinner. Duktigt med 6kilo, men de kan ju inte va nå kvar av dig nu eller?

2010-03-30 @ 13:26:32
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0