Ny vecka!

Och redan måndag!!
Denna vecka ska jag jobba heldagar, ska bli skönt!! Blir lite timmar :)
Har sporthallen, milan och folkan ;)
Efter jobbet idag var jag och Thilde hem till Angelica och Lowa och hälsade på!
De var trevligt och herregud va mycket skoj vi hade att prata om :)

Imorgon ska jag även till läkaren, ska bli skönt och få veta varför jag har sådana magsmärtort och yrsel!!!
Igår låg jag hela kvällen med magsmärtor, känner att dom är på väg igen :( inte kul!!
Hoppas på att dom hittar nått..



Här har ni lite bilder från fredagens sexpartaj vid Jessica!
 

   

 

 
TACK för en trevlig kväll Jessica(till vänster på bilden).

Nu ska jag lägga mig tillsrätta i soffan och kika på familjen annorlunda..
Blir inte många knop nu på kvällen inte..

Kram till er <3


Kommentarer
Postat av: Emmmmmma

Hoppas det går bra hos doktorn.

2010-03-09 @ 07:52:55
URL: http://emmalouisebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0