Sjuk Thilde

Vaknade inatt av att Thilde krånglade lite, var inge varm men hostan har varit hemsk inatt :(
Ialla fall så sov hon så skönt när jag gick upp och skulle göra mig klar för jobb!
När jag är redo att åka kommer en yrvaken Thilde gåendes i hallen!

Thilde: Mamma, Jag vill ha strumpor.
Jag: Klart du ska få de.
Lyfter upp henne och känner hur hon skakar och är alldeles skållhet!!
Var bara att ringa chefen och säga att jag blir hemma med en sjuk dotter.

Somnade i soffan för en stund sen, mammas skrutta.
Vill inte ens ha nån frukost. :(

Jag äter iaf just nu gröt och ska snart dricka lite kaffe.

Har gjort lite vårfint på bänken i köket imorse :)

Har även stora kvistar i en vas på köksbordet och inne i vardagsrummet :)

Ha en bra dag!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Tråkigt när barnen är sjuka :( Wilgot hade feber igår men det gick över under natten, hoppas desamm med din dotra!



sv: Tack för din röst, ha en underbar dag du med!

2010-03-15 @ 10:44:16
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Hanna

visst är de roligt att vårpynta lite :-) hoppas skruttan blir bra snabbt..själv ska vi till vårdcentralen med maya nu hon e superhängig!

2010-03-15 @ 13:01:27
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0