Söndag och underbart solsken!

Solen lyser och de är lika underbart väder idag som igår, om inte finare!! :)
Idag ska de städas, ska städa lite inför påsken!
Ska passa på nu när Christian ska hjälpa till :) Han kommer ju jobba till 6 hela veckan!
Så då är påskstädandet över sen.
I år ska de bli riktigt påskmysigt, speciellt nu när Thilde förstår lite mera :)
Hon har redan valt färger på påskfjädrarna till påskriset!
Sen ska vi ha påskdukar, påskgardiner och massa små kycklingar överallt..

Nu kom Teresia och Victor så nu blir de lite kaffe!
Tomas spenderade natten här eftersom grabbarna hade spelkväll med gitarrsystemet, :)
Så dom hade de nog väldans skoj kan ja tro.. :)


Ha en toppen söndag :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja har inte riktigt bestämt mig, velar fram och tillbaka men jag antar att ja inte kommer fatta ett beslut förens jag är påväg dit =)



De visar sig hur jag gör... =)

2010-03-14 @ 12:38:12
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0