Dom är borta

Igår kväll när jag och Thilde tog oss ett bad så frågade jag henne lite vart alla kroppsdelar satt!
(då hon redan tidigt började veta vart allt sitter.)
Ialla fall så frågade jag henne var armhålan satt.
Hon stog där och såg ut som ett riktigt frågetecken, men nu vet hon ju exakt vart armhålorna sitter.
Sen så sa hon att hennes tuttar var borta, och fick panik och skrek rakt ut!!
Thilde: -PAPPA, mina tuttar är borta!!!!
Helt förtvivlad var hon också, de går inte en dag utan att hon säger nått roligt.. :)

Barn är väl för härliga..
Just nu är vi ute i Hagge vid mamma & vesa, vi har ätit och druckit gott :)
Men ska snart bege oss hemåt, då Thilde börjar bli trött så man orkar med morgondagen!
Hoppas på sol imorgon också så man får tillbringa dagen ute...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha.. Thilde då:) De där me kroppsdelarna är skoj! Thea är inne i en snoppfixerad-period, det är mindre roligt;)

Ja det får bli bra, hoppas vi gör rätt bara!

2010-05-08 @ 23:14:17
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haha, hon är så söt så eran tjej :)

2010-05-09 @ 19:38:37
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0