Fredag!

Idag fick jag jobba! Riktigt skoj, har varit på kommun inom städ idag!
Får även vara där nästa vecka också, måndag, tisdag och onsdag..
Fick ju också jobba med riktigt trevliga tjejjer ;) hihi!!
Efter jobbet åkte jag och handlade, sen hem för tacomys med familjen <3

Underbart väder har vi haft också! Dock lite blåsigt på dagen men rätt så skönt nu på kvällskvisten!
Får hoppas på att de blir lika fint väder imorgon, fast vindstilla ;)
Nu vill vi att värmen kommer på riktigt!! :)

Christian var ju på utvecklingsamtal med Thilde i onsdags när jag jobbade..
Bara positiv, vilket gör en riktigt stolt och glad.
Fröken hade under dagen ställt lite frågor till Thilde.
Som tex:

Fröken: Thilde vad är du mest rädd för?
Thilde: Djur i skogen.

Och sen hade hon även frågat
Fröken: Va tycker du är roligast att lära sig?
Thilde: När Pappa lär mig saker.

Underbara unge! Inte för att vi någonsin sett djur i skogen?!?!
Kanske har gjort de på skogsturerna på dagis?
Hihi :)
Samma här förra veckan då hade hon kommit in i skötrummet och känt handspritlukten och frågat Ing-Britt vad de var som luktade!
Ing-Britt hade bara till svar att jag känner inget!
Jo sa Thilde, de luktar spolarvätska!!
Haha :) Sötis!

Trevlig fredag!
ska snart bege mig ner till Emelie med en tv bänk!
Puss & Kram på er


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja hon är rolig thilde :-) hihi så kul när dom börjar snacka en massa "goja" ;-P..

idag har vi inga planer, mer än att vara hemma o greja lite, tänkte ni komma?

2010-05-08 @ 07:40:57
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0