Helgen!

Har haft en bra helg! Med vänner, i fredags hade vi överraskningsfest för Emelie som fyllt iveckan!!
En riktigt trevlig kväll vart de med lite dans som avslut på underbar ;)
Sen igår hade vi ju som sagt grillkväll med kära vänner..

Idag har vi spenderat dagen i Borlänge!
Kollat in lager 70 också! Var väl inte så jätte imponerad, hade förväntat mig de på ett annat sätt!
Men när vi ändå var på S backa så vart de en vända in på Barnens Hus :)
Där inne finns de ju miljoner med grejer, Thilde fick köpa ett helt set med såpbubblor :)

Sen vidare in på kupolen där vi mest gick och strosa!
Fick med mig ett par nya tygskor hem och Thilde fick en massa hårgrejer ;)
 Sen lite pelargoner som ska pryda köksfönstret och sovrummet!!

Nu sitter jag och väntar på Älsklingarna som är ner på stan och hämtar lite mat ;)
Inte för att jag är hungig men lite måste jag få i mig..
Sen blir de massa massa mys i soffan, en riktigt slösöndag..

Imorgon ska jag försöka ta tag i massa rensning här hemma!!

Hoppas alla haft en trevlig helg!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0