Hos andra!

Idag har jag varit på Pärlan (städfirma) och jobbat, riktigt skoj var de! :) Vart inringd igår kväll!!
Hemstädning, och firmor.
Kul med omväxlande jobb, är ju som sagt lite här och där :) hihi
Men snart blir de veckor på dollar vilket jag ser framemot..
Känns som man hinner komma ur gängorna lite mellan gångerna, men man kommer ju in i de snabbt igen..

Idag när vi gjorde massa privat städ hemma vid familjer fick man såååå mycket insperation!
De har ju verkligen stått helt stilla på ideér här hemma,
men NU vet jag HUR vi SKA ha de i KÖKET =)
Har ju velat fram och tillbaka där inne, men nu så! :)
Gäller bara att hitta den rätta kulören till väggarna, om de nu blir färg!!
Kanske hittar den perfekta tapeten??

 


(Lånad bild från google)
 
(Lånade bilder från google)

Ska snart krypa ner i sängen, för att ladda inför en sista dag på denna vecka!
Ska jobba åt Pärlan imorgon också!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Såndär inredning är bland det finaste jag vet! Go for it!

2010-05-28 @ 12:02:59
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0